The best Side of سایت همفکری

Wiki Article

علاوه بر کتاب‌ها، می‌توانیم از تجربه افراد باتجربه در زمینه‌های مختلف با مراجعه به کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی نیز بهره‌برداری کنیم. در این کارگاه‌ها و دوره‌ها، افراد باتجربه به ما در زمینه‌های مختلف آموزش می‌دهند و ما را در پیدا کردن جواب سوالاتمان راهنمایی می‌کنند.

یکی از فواید اصلی همفکری و مشورت با دیگران، افزایش دانش و آگاهی شماست. با گفتگو و تبادل نظر با افراد دیگر، می‌توانید از تجربیات و دانش آن‌ها بهره‌برداری کنید و دیدگاه‌های جدیدی را دریافت کنید.

اگرچه بيش از سی و پنج سال از پايان جنگ تحميلی گذشته، اما آثار و نشانه های اين واقعه بزرگ هنوز هم در بخشهای مختلف اجتماعی و فرهنگی جامعه ما نمايان است.

در ادامه این مراسم، جلالی، سفیر کشورمان به نمایندگی از سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی کرد. وی فرهنگ را یکی از بنیان‌های اساسی روابط میان کشورها و قوام‌بخش ارتباطات در سایر عرصه‌ها دانست و در این باره اظهار داشت: هرچند که برخی از تئوری‌پردازان غربی روابط بین‌الملل، نظر دیگری دارند و تفاوت‌های فرهنگی را عامل تنش‌های بین‌المللی می‌دانند اما ما معتقد هستیم، درک فرهنگی از جهان معاصر، مسائل و پیچیدگی‌های آن و دوری از نگاه صرفاً مادی به پدیده‌ها می‌تواند عامل همگرایی‌های بین‌المللی باشد.

با مشورت با دیگران، می‌توانیم ایده‌ها و راهکارهای جدیدی را کشف کنیم و به نتایج بهتری برسیم. همچنین، این روش‌ها می‌توانند به ما کمک کنند تا از دیدگاه‌های مختلف به مسائل نگاه کنیم و به تصمیمات بهتری برسیم.

وی به نقش اتحاد بریکس برای زیر سوال بردن مشروعیت تسلط ارزش‌های غربی اشاره کرد و در این رابطه اظهار داشت: بریکس با حضور کشورهای قدرتمند جهان، درکانون توجهات به عنوان اتحادی در شکل‌گیری مقابله اصولی با سلطه فرهنگ غربی قرار گرفته و این فرصت‌های جدید و مسئولیت‌های جدی برای فعالان و مدیران فرهنگی ایجاد می‌کند.

مثلا یک هفته با موضوع گردش در قلمرو جانوان، مناطق حفاظت شده تهران، باغ های پرندگان، باغ وحش ها ومعرفی شده است و هفته دیگر گردشگری خوراک و راسته‌های شکم‌گردی پایتخت.

با شنیدن داستان‌ها و تجربیات دیگران، ما می‌توانیم از اشتباهات آن‌ها یاد بگیریم و خود را از تکرار آن‌ها محافظت کنیم. این الهام بخش است و ما را به سمت جواب‌های بهتر و موفقیت‌های بیشتر هدایت می‌کند.

۱۶. رساله نکاحیّه: کاهش جمعیّت ضربه‌ای سهمگین بر پیکر مسلمین‌

همچنین، با گفتگو با افراد موفق و الهام بخش، می‌توانید از راهکارها و استراتژی‌های آن‌ها استفاده کنید و به بهبود زندگی خود بپردازید.

اشتراک‌گذاری لیست پخش ۰ نظر ۰ نظر دانلود دانلود ویدیو

همیشه در زندگی با سوالاتی مواجه می‌شویم که به آنها پاسخی نداریم. این سوالات می‌توانند درباره روابط، شغل، تصمیم‌گیری‌های مهم و حتی معنای زندگی باشند.

حضرات محترم حجج اسلام، آقایان حاج سیّد محمّد صادق حسینی طهرانی و اخوان.

مهمترين هدف این ضمیمه انتشار نشريه ای برای علاقه مندان به مباحث علمی است كه در آن موضوعات پيچيده علمی به زبان ساده بيان می شود كه در اين بين دانش آموزان و دانشجويان در اولويت click here قرار دارند. البته با وجود اينكه مخاطب هدف همشهری دانستنيها نوجوانان و جوانان تعريف شده است ولی امروز توانسته به ضمیمه ای براي همه اعضاء يك خانواده نيز تبديل شود.

Report this wiki page